Call me miss guy

Tycker ni det känns givande att bråka med en vägg? Om ja så kan de va lämpligt o bråka med mig för jag ger ungefär samma respons bortsett från att jag ev gör ett blogg inlägg o blockar dig från facebook allt för world peace:)

Jag lever mitt liv på mitt sätt jag snackar inte bröllopp o barn med mina killar, jag kan dejta och göra vad jag vill när jag vill hur mkt jag vill för jag lever inte svensson drömmen, aldrig sett en amerikansk film? sluta waina, lägg er inte i saker ni inte har en aning om och låt folk prata med sin egen röst e helt övertygad om att de kan tala för sig själva om de bara får chansen. Oh ja! Jag står för mina handlingar så behöver ingen liten skvallerbytta som sprider vad jag gör jag kan själv berätta vad jag gör alldelles själv - i'm only one voice in à million but you aint taking that from me!

Jag gillar att du säger vad du tycker, fast det du säger att du tycker säger inte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0