alltså

Jag dejtar just nu C2 (Christian 2) och hon M1 om jag inte minns fel Innan dejtade jag J2 (Johan 2) Anledningen till paranteserna är att ingen ska komma och kalla mig kissie wannabee, trots att min högsta önskan är att bli som hon, bortsett från dumheten, spinkigheten, läpparna, de blonda håret, och lite annat smått o gott, ja ni förstår.
 De här med J2 har jag fått en del frågor kring. Jag kanske inte va helt jättesnäll mot han såhär i efterhand, men hey han bjöd mig bara på en drink o då äger man mig bara en kväll? right? Skämt o sido, jag ångrar inget, jag fick perspektiv på saker och ting när jag träffade C2 behöver nog inte utveckla detta sådär jättemkt. J2 är en fin kille med rätt många udda sidor som jag inte kunde klura ut och för o förklara helgen lite så kan man säga att "först glömde jag bort att jag dejta han, sen kom jag på det där någongånd vid 12 snåret, sen dagen efter kom jag på att de va rätt skönt när jag hade glömt bort det, och bestämde mig kort o gott då för o fortsätta med det" Har fortfarande inget emot han, men kanske får...?
Jag spelade många spel med han, bland annat diviga tjejen utan intresse samt nerkärade tjejen, den sistnämnde skrmde han, den förstnämde fick han att sukta efter en, va kan ja säga, så det funkar. Alltså när jag börjar bli lite väl gullig, lite väl snäll, det är då det är dags att va på sin vakt. bortsett från om jag är kär på riktigt då, det händer ju faktiskt ca vart 4 år.

säg att jag skryter, kalla mig slampa, tjalla för alla killar - ni knäcker mig inte, folk som försöker dra ner en till deras skit bevisar bara en sak: att du är ovanför dom. nä bullshit biter inte på mig. Vi har ju sagt att vi ska va ärliga här peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0