YES!

ni vet när man var liten och ville ha en hund jätte gärna? och man gick och sa till föräldrarna 'men mamam om jag tar hand om denna gosedjurshunden i en vecka och visar att jag kan ta hand om en hund får jag en riktig då?'
eller när man gång på gång använde argumentet att ens tamagotchi minsann hade det bra och levde!
men ialla fall nu har det komit en genialisk app/spel som heter fish farm!!!!!!!!!!!!!!!! HUR COOLT ÄR INTE DET!!!? man odlar fiskar! precis som vi gör irl! sen avlar man dom och säljer dom och sånt! jag känner att detta spelet är våran grej! man får lära sig att mata dom och ta hand om dom (undar om man kan uppfortra dom till att hata män kanske?)
men vart jag ville komma med hundgrejen var att om denna appen hade funnits innan vi skaffade fiskarna så hade vi nog inte fått skaffa några fiskar... ^^ 

nej nu ska jag gå och ta hand om mina virtuella fiskar. jag har 4 stycken. hajmat 1, hajmat 2, hajmat 3 och fisken heter dom.



ps denna bilden är ett montage (i helvete heller att mitt akvarie är så snyggt...^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0