snacka om veckan före pms veckan

Jag är gnällig, bölig och sentimental.
Inget fungerar. Säg den lycka som varar.
Fick min nya iphone idag = total lycka
när jag ska betala försvann lyckan då ja upptäckte att mitt kontokort va borta.
Kan för allt i världen inte hitta det.
Jag sover mycket, för jag hatar vardagen. Vardagen gör mig inget annat än äldre.
SL är sjuk vilket suger för de gör att ja inte har speciellt mycket att göra.
När ja inte hänger med henne får ja inte chansen o snacka av mig allt som måste snackas av.
Vilket gör han med stort H till den utsatte.
Åh andra sidan, är han i SL klass. Hur många principer har jag inte satt upp som ja ändrat nu, hur många gånger har ja inte lovat dyrt o heligt att ja skulle bli brunett, nu är jag det. Ja ni ser mönstret.
Som folk brukar säga: vill nån ha min bra sida får de acceptera min dåliga också.
De tråkiga är att ja tappat min fest gnista, eftersom vi aldrig festar längre, och när väl tillfälle ges så är det match.
funderar ibland på att bli en onsdag och lördags supare, kort o gott en 14,28571428571429% ig a lagare. Det hade passat mig.
Jag tränar inte längre på saker som att stå på händerna, jag spelar inte längre fotboll i mammas nya kök.
Jag springer inte med saxar och jag sitter på lagom avstånd från tvn. Håller jag på att växa upp?
Jag vill inte va vuxen, iaf inte helt, jag vill få hitta på mina oförklarliga dumma påhitt, skratta hysteriskt åt att nån slår sig osv. Vrf gör jag inte detta då, ja de är också en bra fråga, tråkigt nog tror jag arbetslivet denna sommaren har frstört mig för tillfället. Jag tar ansvar och sånt där trams. Viket egentligen inte är min grej.
Man kan väl säga att ja  ligger lågt i mina rebelliska tankar men jag lovar, jag ska ordna upp det.
Nog för att ja kanske spenderar mkt tid med en man, men det betyder inte att ja inte hatar män mina kära manshatare till läsare.

Att göra imorgon:
Spärra mitt borttappade kort ( barn poäng för ansvarslöshet med pengar)
Slå minst en kullerbytta (extra poäng om jag gör de så jag får gräs eller lerfläckar på kläderna)
Skaffa en ny teknikboll som jag kan ägna all min tid mellan köket och toan med (barnpoäng om den har ett barnsligt utseende)
Skratta åt någon som slår sig (extrapoäng om dom hör att jag skrattar åt dom)


VÅGA VÄGRA ANSVAR

Nu ska ja lyssna vidare på coldplay - fix you.




Be there for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0