Saker man inte vill höra på ett kärnkraftverk

  • Hur var det nu? Öppna valv A och stänga valv B, eller var det tvärtom?
  • Är det normalt att det kommer rök från härden?
  • Okej, vem var det som glömde att betala vattenräkningen?
  • 12 sekunder till VADÅ?!
  • Glöm Tjernobyl — här kommer vi!
  • Kom och träffa er nye chef: Homer Simpson.
  • En läcka? Kan du inte fixa det med eltejp eller nåt?
  • Jaså? Jag sätter en hundring på att jag kan få den att smälla!
  • Teknologin kommer från forna Sovjetunionen.
  • Hela vårt datorsystem kommer att överföras till Windows 95 imorgon.
  • Det är din tur att vaxa härden.
  • Undras varför alla chefer plötsligt lämnade stället?
  • Är det där ett filmteam från Kalla Fakta?
  • Behövs verkligen den här plåtdelen, tro?
  • Det är klart att jag gick i grundskolan. Fast om jag gick klart den är ju en annan sak.
  • Jag brukade jobba i Tjernobyl.
  • Nej, du skulle vrida reglaget hela vägen till höger, inte till vänster, degskalle!
  • Se på det från den ljusa sidan: Vi kommer att få reda på om vi kan bli självlysande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0