idag lördag

dagen till ära, sjuk som jag är, så har jag tagit min kreativa och poetiska sida till fånga och skivit en liten dikt (inspirationen kom till mig i en feberfrossa i natt)
den heter "jag hatar dig"

jag hatar hur du ler mot mig
jag hatar hur du får mig att känna mig så hjälplös
jag hatar hur du alltid räddar mig
jag hatar du förstående du är
jag hatar att jag inte vet vad du tänker
jag hatar att det aldrig kommer att bli vi
jag hatar att jag inte vet om du hatar mig också liksom
för att sammanfatta: jag hatar dig

och för att inte dra ner på stämmningen helt nu så vill jag passa på att nämna lite saker som jag gillar: mina hellokittybyxor i fleece (kanske det bästa köptet ever?), SG, min stensamlig, mina rosa resväskor, tior, sam och dean i supernatural, nudlar, min tv (en riktig lifesaver), mitt nässpray och smurfville.



nu ska jag flytta och pilla lite med bilderna från alanya så att dom blir "föräldra-anpassade"...

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0