hjälp

HJÄLTE SÖKES! gärna en som är snygg och som jobbar på eon (eller som har en generator!). vad är oddsen för att vi får strömavbrott när det blåser ca 10 cm per sekund.. (kanske skulle ha lyssnat lite mer på mamma när hon sa att jag skulle ladda min dator i går..) i skrivandes stund har jag 1 timme och 8 min kvar på batteriet och 60 % bateri kvar på min iphone.. 
jävla ström som gick mitt i ett supernatural avsnitt med!!! OCH sen fick jag hicka med!! vad har jag gjort för att förtjäna detta!!??
jaha så nu sitter jag här i min enamhet och snörvlar..

så dagen till ära så vill jag passa på att nämna lite saker som jag hatar! jag hatar hicka, folk som bor på semesterorter (finns undantag, men generellt så hatar jag dom), eon som har strömavbrott i oftare än vad våra fiskar dör (och alla som har följt bloggen vet vi har haft ganska många dödsfall i akvariet.. hört talas om nedgrävda ledningar?), när någon tar det sista nudelpacketet, cancerfisken, folk som börjar prata med en på bussen när jag lyssnar på musik, förskyldningen från helvetet som jag åkt på, när man bryter en nagel och alla tycker att man är en mes fast än att det gör jätte ont, flugor, myggor, när man bara får i uppdrag att skicka ut en smurf i skogen på 40 timmar smurville hela tiden och sen hatar jag krig med.

mvh SL från byn som elbolagen glömde 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är för söt du :) Och du hatar folk alldeles för mycket, haha!

2011-09-13 @ 15:33:01
URL: http://ganskasimpelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0