förberder mig för storm

i natt ska det bli storm! eller det är iaf det min mamma sa samtidigt som hon hämtade upp gasolköket.. min kära mor har hört att orkanen katia ska dra in över sverige. det hon missade höra var bara att orkanen förlorat alla sin styrka och att vi inte kommer att märka av den (något jag och pappa har försökt förklara ett antal gånger) men nu sitter vi här. datorer, telefoner och ficklampor är alla på laddning. men vi får se det så här i fall orkanen mot alla odds tar upp i fart och kraft så är vi iaf förberedda! i och för sig så krävs det inte mycket för att vi ska få strömavbrott här ute.



nej nu ska jag och mina hellokittybyxor gå ner och äta pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0