blogg.se

igår var det match. jag suger lika mycket på att spela fotboll som jag gör på att blogga för tillfället. dvs nån gång i vecakn/månaden så slänger jag ivägg ett inlägg, likaså kommer på träningen. det hjälper ju heller inte att man igår såg fler filminingar på planen än vad man någonsin gjoet i hollywood samt att dommaren uppenbarligen låg med halva motståndarlaget (det var lite synd att han var dum i huvuder då han var snygg, men som bevisat så många gånger innan; har man det ena så har man inte det andra..).

frustrationerna efter matchen togs ut på bowling banan. vilket heller inte gick så bra då hela bowling industrin är korrupt..

jag avlägger (heter det så?) här med 2 löften
1. jag ska bli bättre på att blogga
2. jag ska sluta äta godis... (good luck chuck där..)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0