vi gör livet till något större än vad det är...

Hemlighetsmakeri, krig, hat allt.
som t ex "han kom ut ur garderoben" svaret "oj va sa hans föräldrar"
vem fan bryr sig, egentligen? vi föds vi lever vi dör, inte en jävel kommer bry sig sen ändå.
vi är så rädda för allt, typiskt oss svenskar har ja hört.
"va ska mamma o pappa tycka"
"vågar inte berätta som det är"
"är rädd för folk snackar"

åter igen, vem fan bryr sig.
Ingen bryr sig om du går i dina kläder utoch in en hel dag. Just för stunden så ksk det påpekas sen glömd de bort. Hade du alltid gått i kläderna ut och in så hade folk till slut inte brytt sig lite ens när de såg dig.
och jag kan garantera dig. Att inte en jävel kommer bry sig om du hade kläder över huvudtaget om 100 år.

Jag säger, gör, tänker osv. ALLT som jag men säkerhet kan säga "ingen bryr sig om 100 år"
det är mitt sätt att leva på.

min mamma e de som lärt mig detta.
Som faktumet att jag dejtar en som e 7 år äldre än mig. alltså när jag va 15 va han 22 för er som suger på matte.
Ja tänkte tanken "vad ska mamma o pappa säga" men sen tänkt jag "bryr nån sig om 100 år?" svar nej, så jag droppade bomben o berättade, svaret jag fick va "ja de e du som ska leva med han" fattar ni? ingen brydde sig ens då?

Man ska bry sig om att andra är glada och mår bra, men vad du gör e de sista man ska tänka på. just do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0