ordbajs

hej
idag har jag gjort två häftiga saker.
först höll jag på att krocka, fast det var inte mitt fel så jag fick chansen att testa att tuta med min supercoola nya "ferrari" den lät häftig och jag överlevde så jag är nöjd.
puman glider vidare mot nya upplevelser...

när jag skulle lämna skolans parkering med superpuman så var det en kö på minst 20 pers till parkeringsautomaten. Jag såg genast ett ypperligt tillfälle att avklara dagens goda gärning, samt få ur skräpet ut superpuman!
körde upp brevid kön och lockade till mig gamlingarna med komentaren "någon som vill ta över min biljett? Får stå här hela dagen" först kollade de ovetande på mig, som att jag pratat sims. Men när jag la fram biljetten så var det en strid som hette duga. De slängde rullstolar o rullatorer och slängde sig efter biljetten. Okej de hade inga hjälpmedel, men de va inte långt ifrån. Hon som fick biljetten vänder sig om och viftar glatt med biljetten eller vinsten som hon tycktes se de som i mitt huvud vände hon sig om o skrek "segern är min" vilket resulterade i att jag asgarvade. "Vinnaren" kom på sig och vände sig om o tackade, medans jag forstsatte skratta.
All denna lycka för en parkeringsbiljett, okej kön va lång, men blir man så glad då, tänk om hon vinner 50 spänn på en trisslott, eller ännu värre en miljon, hon kommer ju dö då stackarn.

Jaja dagens skratt och goda gärning klippt o skuret i ett :D

Visa ditt intresse eller förlora mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0