loggbok. dag 2

idag är det dag två i min battle mot vildsvinen. min situation går att jämföra med filmen red riging hood. fast i stället för en varulv så blir våran by plågad ev en flock vildsvin. 
jag har tagit på mig ansvaret att driva bort dom.
idag stod jag återigen öga mot öga med han, galten, ledar grisen. det var som att stirra döden i vitögat. det känns som han är ute efter mig..
till min hjälp för denna krigsföring så har jag en kick ass bas i min stereo och familjens ford.
NU ÄR DET KRIG!!


den såg ut så här. blogiga tänder, betar. och alldeles rödsprängda ögon. det röda över fågler symboliserar att den är blodtörstig på kött och äter allt som kommer dens väg, även människor.


och sen så är den så här stor. så är det nån som känner killen på bilden var vänlig ta kontakt med mig på [email protected] .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0