cirkus jag

när jag var liten så ville jag jobba på en cirkus. jag ville bli en artist. så mina kära föräldrar stöttade mig och anmälde mig till en jongleringskurs. jag insåg ganska snabbt att detta inte var min grej. jag klarade inte av att hålla flera bollar i luften helt enkelt.
nu befinner jag mig i samma sist ännu en gång. jag har för många saker på gång, för många bollar i luften. vad ska man göra? ska man köra all in med risken att jag kanske tappar alla bollar eller ska jag kanske ta väck några bollar och köra safe men då också ge upp de bollarna som jag väljer bort?
beslutsångest på högnivå..

sometimes you just have to jump out the window and grow wings on the way down

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0