What goes around comes around

idag höll jag på att bli påkörd av ett tåg, men jag var orädd, eller ovetande välj själv.
För övrigt så åt jag nyss en glass och nu kollar jag på en robot film och låtsas att den är bra för att jag ska ha något att göra. Såg just att de va en röd snubbe med horn med i filmen, jag vet att jag borde veta vem det är, men det gör jag inte men det känns liksom rätt bra ändå.
Imorgon ska jag till malmö. Vi ska prata med en munk tydligen. När jag hör ordet munk vill jag skrika "jag vill både ha chocklad och strössel på min"
Min lärare vill nog att jag skall ha andra tankar kring detta men hey, what goes around comes around.
Puman skall med till växjö, vi ska bo på hotell och pojkar på rummet är inte förbjudit, än. Men även om det blir det så är regler till för att brytas, man ska leva som rebell.
En man gav sig på att bråka med The puma force såhär hanterades det:



Med detta vill jag ha sagt att jag är tillbaka i mitt gamla essä, på gott och ont. säger vad jag tycker och tycker en jävla massa elaka saker.


I'm sorry for the times that I made you scream
for the times that I killed your dreams
for the times that I made your whole world rumble

for the times that I made you cry
for the times that I told you lies
for the times that I watched and let you stumble

It's too bad, but hey that's me
what goes around comes around
, you'll see
that I can carry the burden of pain
I'll never be nobody's wife

you're like a stone hangin' round my neck, see
cut it loose before it breaks my back, see
I've gotta say what I feel before I grow older

I'm sorry but I ain't gonna change my ways
you know I've tried but I'm still the same
I've got to do it my own way



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0