Tjatja bloggen

Lugnt jag lever! Jag har varit upptagen med att försöka levla i dream park (det är det nya smurf). Sen har jag matat mina fiskar med, mina fiskar irl alltså. Men detta sker under en vuxens uppsikt ( det bästa med mina fiskar på fish farm är att man kan mata dom hur mycket man vill. Dom dör ALDRIG)

Idag var mina ben aslena, dom känns som typ sammet eller nått. Synd bara att ingen mer än jag fick känna på mina aslena ben.

I morgon bär det av till Växjö. Nån som vet om det finns ett subway där?! Annors får vi bunkra. För annors kommer vi att svälta.
Och SG! GLÖM INTE VINET! Många säger till oss att vi inte ska festa/dricka innan en cup/match. Men hallå! IT'S NOT OUT FIRST RODEO YOU KNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0