the sweet youth is back

ja, nu lever jag igen säger dom. gå inte till T-baren om du inte orkar se mig, de e mitt hak, liksom. Gå inte mellan mig och mina kompisar och ge mig blicken, jag har inte tid ork eller lust. Jag ser dig, jag bryr mig bara inte. Jag har fullt upp med att leva, du kanske skulle ta och testa det. förövrigt så är du ändå för gammal för t baren, grand är till för dem över 25, på samma sätt som vi hatar 18 åringar hatar vi 25+ are som inte kan dansa och de flesta har 2 utanföräktenskapetbarn och är singelpappa hemma. I'm sexy and I know it. Tja så är det ju, så har det varit länge och kommer va tills jag är 25. Sen ska ja skaffa barn så ja kan bli en milf, en snygg sådan för det är också sexigt. Mitt liv har helt enkelt börjat där ja slutade senast, det är full rulle och hade ja skrivit alla tankar och vad ja gör om dagarna hade de blivit liv och ja har ej tid med det just nu så det får vänta. växjö va insane speciellt de första 2 minuterna på resan dit, sL får förklara när hon har agressioner igen, som ni vet så är det bara då bloggen är värd o läsa. nä nu har ja ej tid o underhålla nolifers med mitt liv, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0