SL

jag lever fortfarande. jag är lika duktig på att blogga nu förtiden som jag är på att cyckla enhjuling (vilket jag inte kan).
känner lite att inspirationen sviker mig. vad ska jag skriva om? män? ja alla vet vi ju att dom är uppenbarligen är störda på allvar. dom bara fortsätter att göra oss besvikna. sen har jag också kommit fram till att alla twilight filmerna förstör våra liv. just nu känner jag att det ända sättet jag kan bli riktigt lycklig på är om jag träffar nån som vill suga mitt blod..

här om dagen mötte jag ett vildsvin återigen. fram tills dess så har jag varit helt övertygad att om jag behöver så hade jag lätt kunnat ta ett vildsvin i en kamp, men är inte lika övertygad nu.. varför finns vildsvin!? vad gör dom för nytta!?

alla fiskar lever. jag har inför min 20-års dag önskat mig en ny fisk (SG LÄSER DU!?) som har armar och ben. ascool. istället för att bygga en armé med molly fiskar (det funkade inte i längden, blev lite för dyrt med allt radioaktivt ämne som vi var tvungna att köpa in till fiskarna) så kanske vi ska satsa på fiskar som är av naturen hemska och mordiska..?


36% of users check Facebook, Twitter or texts after sex






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0