remember my name

jag gör vad jag vill. om det inte passar så dra åt hel*vete. det är inte min förlust. jag ler mot dom jag vill. dom jag gillar är jag snäll mot, och dom som jag inte gillar är jag inte snäll mot. så simpelt är det. jag är trött på att vara den snälla flickan. slut. this is the new and improved me. ENJOY!

            
there are so many people out there who will tell you what you can't do. what you've got to do is turn around and say 'watch me' 

btw så fick jag min as snygga fisk men fötter och armar i födelsedags present av SG! lätt helgens bästa! tillsammans med våra ben and jerry's lip bam!

Kommentarer
Postat av: Nils

jag som undergiven lydig kille älskar verkligen eran kaxiga dominanta personlighet! Go girls

2011-11-29 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0