Nu har du skitit i det blå skåpet

Jag är en god människa, det sa du själv. Detta innebär att jag har hög moral och värnar om integritet. Men jag värnar också om ärlighet något jag trodde vi hade.
Jag trodde du hade moral men jag blev förd bakom ljuset och du spelade ditt spel bra.
Något du tycks glömma är när jag sa"allt du gör bakom min rygg kommer jag få reda på"
Ingen förtjänar att bli utsatt för sånt här, tycker det är sorgligt eftersom jag hAde väldigt höga tankar om dig. Jag respekterade dig. För mig är du nu ingenting, vi har aldrig hänt.
Att du behandla mig såhär gör inte så mycket, jag är van men jag hatar att se andra bli behandlade så någon som borde ligga varmare om hjärtat.

Ärlighet varar längst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0