ett leende ska åter igen klä mina läppar.

så vad har hänt i världen under tiden jag va borta. Män är fortfarande tankelösa svin. Kristianstads tid står fortfarande still. Kort och gott det enda som hänt är att hemmakväll fått in 4 nya godissorter! rycktet om att man är fri, sprider sig snabbt, eller också sänder man som kvinna ut nån doft eller aura eller nått. för det finns ingen som inte vet. Det är skönt. Komplimangerna strömmar in och man känner sig smått duglig igen. Tankarna snurrar, ska ja va singel, ska ja ha nått tillfälligt tills vi sticker, ska jag satsa. sen har man tankarna "han som äger puben, han som äger resturang, han som ja dejtat innan, en helt ny okänd" dessa tankarna har fått mig att spy den senaste veckan. Något som dock hänt är att ja garderat mig till att inte va ogift vid 26 års ålder. en riktigt bra deal. antingen så blir ja gift, eller så får jag en resa för två till grekland, snacka om att man kan förhandla? våra planer och ideer är återigen på spinn och för första ggr har ja fått respons av mamma på mina planer: hon är orolig för att jag ska flytta, vilket innebär att jag kommer göra det, eftersom hon alltid har rätt. det känns bra. komma från denna staden, föralltid, i ett år? i ett par månader? vem vet, när jag saknar det kommer jag tillbaka och tills dess passar jag på att leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0