Jag och mina krig

Förra veckan fyllde jag 20, min 20 års dag inleddes med match där jag sabbade min vänster arm, alltså akut + röntgen på lördagkvällen, men vad kan hindra mig? jag bet ihop gjorde va jag va tvungen och stack ut o festade på det. För varje klunk av alkohol så känder jag o min arm mer o mer oövervinnerliga!
Det va en soft kväll.
Denna helgen spelade jag återigen match på en stenplan, (grus sa vissa men de va sten) jag dog nått sånär. Grus är farligt och jag har nu inlett en bojkott mot grusfotboll.

För övrigt så har ja tänkt lite på vad jag vill ha; en hotellnatt med en man, eller SL, om det ska va en man ska han inte ha mens eller liknande.
Om han inte vill spendera en natt med mig så kan man åka iväg o rida med mig, bäst är om killen själv inte gillar hästar, de gör de hela mer roligt + man känner att han offrar sig.

thats all for now peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0