strip me

när jag dricker alkohol så har jag en dålig vana av ge ut mitt numer. detta får jag väldigt ofta sota för när jag dagen efter får ett sms.
varför tror alla killar att ett litet leende är en invit. känn inte er så jäkla speciella för det är ni inte. jag ler åt alla, på fyllan ger jag ut mitt nr till alla..
sen försök inte få det till att jag är den onda. om jag inte är intresserad. jag har inte gjort någonting, jag har inte haft någonting att säga till om. 
det ända jag är skyldig till är ha en dålig vana.

jag har inte tid med sånt. jag har bättre saker för mig. nu drar jag vidare

PEACE OUT

Ps kvalificerad och arbetslös väskbärare sökes till i morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0