Same shit all over again

Ja hur trött är jag på män?
Jag kan nog inte beskriva det i ord.
Hur trött är jag på mig själv?
Ja inte heller det går att beskriva.
Hur kan man gång på gång vara så jävla korkad o tro att en man är ärlig, annolunda, äkta
Dom kan inte va det.
De enda män är förbaskat bra på är lögner och att föra en bakom ljuset.
Dom är experter på att få en att tro "shit, denna killen, han e nog fan bra"
för att veckan efter se att de träffat en annan.

Att man legat med många gör att man låter som en slampa. Men de ni killar glömmer bort är att anledningen är att ni spelar ert spel. Hade ja fått va med min första så hade ja aldrig behövt byta.

Är så trött på det, trött på män, trött på o söka den så kallade lyckan.

tiden ja spenderar på män är nu slut.
jag ska göra andra viktiga saker såsom:
-sortera flingor i färgordning
-ta reda på vad igelkottar äter
-leta efter kattungar
-lära mig slå en frivolt
-räkna grässtrån
-träna på att hålla andan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0