Män är värdelösa

Imorgon åker vi, jag SL & "Impleo" aka Danne W.
Ja det är en man.
Detta var det ultimata testet för o se vilka män som e värda nått, Danne w e den enda som e vrd något i hela kristianstad + hässleholm ..
Jag har badat och 90 % av er jag har pratat med i telefon ikväll har nu pratat med mig naken.
Liseberg är guds gåva till oss.
Därför trots viss ångerst så tog ja fram rakhyveln. Nu är man len som en katt, men kändes tufft. Pälsen värmer mer än man kan tro!
Jag är liggklar som ja skulle vilja uttrycka de utan att gå in på för mkt detaljer. Men ligga nah de ska vi inte.
Vi ska åka karuseller men med de högst tilllåtsa g krafter som vi kommer utsättas för kan trycka in kläderna på ställen man inte viste fanns o drf kan de va lämpligt o va fresh.
Jag ska hitta en gbg are o ta med hem. Som bjuder mig på allt, typ

Orkar ine skriva mer de ja egentligen ville ha sagt va att ja undrar var den gamla goda tiden tog vägen då alla hade tid? Alla jobbar de ju för fan onsdag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0