jag hatar iphones

jag hatar iphones. nästan lika mycket som jag hatar män. iphones förstör folks liv. om man har en iphone så blir man en zombie. senast igår hade jag ett test. när SG och DW satt och pillade på sina jävla iphones så skrek jag: JORDBÄVNING! - ingen reaktion, jag prövade till och med att skrika tsunami, ingen reaktion där heller.
jag tror att appels stora masterplan är att bygga en armé av iphonezombies. HAHA där genomskådade jag er va!!? det e ju hjärntvättning på hög nivå! allt man tänker på är ju sin telefon (eller ursäkta sin iphone, alla som äger en iphone skulle ALDRIG ALDRIG säga telefon eller mobil till sin iphone, aldrig, gudförbjude om man skulle göra det). 
 
och jag vill nu en gång för alla göra detta helt klart - jag hatar iphones. men jag gillar facebook.
jag hatar iphones nästan lika mycket som jag hatar män. men en dag så skaffar jag väl en man, detsamma gäller väl en jävla iphone.



två av de största iphonenördarna jag känner, SG och RL. även här utförde jag ett litet expriment genom att skrika eldsvåda. även här, ingen reaktion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0