jag hatar dig


Jag hatar att jag ler lite varje gång du skriver ett sms, även om du är redlöst full eller bara skriver "ok"

Jag hatar att jag vill veta vad du gör, om du träffar nån ny.

Jag hatar att ja undrar om du tänker på mig, på det vi hade.

Jag hatar att du ska va med i mina drömmar precis hela jävla tiden.

Jag hatar att ja inte kan göra något me andra trots att dom är assnygga, för ditt namn ekar i mitt huvud.

Jag hatar att ja reagerar när folk använder ditt namn, även om det inte är dig de pratar om.

Jag hatar att varje gång ja får ett sms hoppas jag att det är du.

Jag hatar att ja lämnar ljudet på på telefonen, så jag hör om du ringer när jag sover.

Jag hatar att jag inte kan släppa dig, glömma dig, gå vidare

Jag hatar att ja träffade dig.

Jag hatar att du snart berättar att du hittat en annan.

Jag hatar att hoppet är det sista som lämnar en människa, hoppet om dig.

Jag hatar att du en dag kommer ändra din status till i ett förhållande men att den tjejen inte kommer va jag.

Jag hatar att jag bryr mig om dig

Jag hatar att du kan få mig så lätt

Ja hatar när du slänger med ditt hår

Jag hatar dina muskler

Jag hatar ditt leende


Men jag "gillar" dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0