ensam svensk kvinna söker sällskap eller vad?

som tjej så får man räkna med nån vänförfrågan från typ egypten lite då och då. inget konstigt med det.
men nu har detta börjat spåra.
jag har nu under en period fått ovanligt många vänförfrågningar från diverse olika nationer. nigeria, kroatien, tunisien, algeriet och pakistan.
den sistnämda skrev till mig i ett pm att hans innesta önska var att bli min äkta vän...
hur hittar folk mig? jag har en regel att jag accepterar bara folk som jag känner, har träffat eller om jag kan få ut något av våran vänskap. punkt slut.
jag har nu börjat överväga om jag ligger ute på någon slags dejting sajt över svenska kvinnor som söker sällskap...?

män är fortfarande dumma i huvudet. vill bara säga det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0