defekt

männen ja hittar.
borde jag göra en lista över.
en offentlig lista så andra tjejer kunde slippa gå i samma fälla.

vad kan man säga, samtliga män jag träffar är defekta.
egentligen alla ja ens överväger att träffa.
sanningen är tuff, men ack så sann.

Trots detta är jag fast i en. Tyvär
Det släpper kanske snart, kan man hoppas.
Jag har plockat bort dig från mitt nyhetsflöde för att slippa se,
men likförbaskat ska jag in o kolla på din fb, vore kanske bäst o ta bort dig, eller min egen kanske.

Det är svårt, när man finner något man gillar o sen tvingas acceptera tanken på att leva det utan det.
hum hur ska jag förklara så ni män förstår.

Ta er käraste egendom, t ex en skateboard, ett x box eller ölen ni sitter med i näven.
Tänk att om ni, nu efter att ni fått ha de ett tag, bara skulle bli av med de, aldrig mer få se de.
Där har ni känslan, alla minnen blir just det, minnen och inget mer.


Men de får bli ändring, jag ska läsa mellan raderna och dansa i marginalerna.
Jag är kär, så vad kan krossa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0