helvetes jävla skit

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgggggggggggggggggggggggggggg. idag är jag arg.
jag är arg på allt ifrån män, till mensvärk och till mitt jävla internet som går långsamamre än ett vanligt jävla brev.
män att ni aldrig kan fatta att vi är bäst för er? eran mamma, pappa, farmor, farfar, mormor, morfar, syskon, vänner, precis alla tycker att ni borde dumpa eran flickvän och bli ihop med oss itsället. men nej, ni har något förbannat hjärnfel som gör att ni är den sista människan på jorden som inser det. 
en anna orsak att jag är arg på män är att ni gör oss så störda i huvudet så att vi måste gå in och kolla våran facebook var 10e minut...

de två sistnämna sakerna är väl gankska glasklara till varför jag hatar. alla kvinnor vet hur det är att ha mensvärk. män fattar ingenting, dom kommer alltid med nån kommentar om pungsparkar(vilket oxå egentligen borde stått med i stycket ovan om skare som jag hatar/stör mig på med män, för om dom inte läggar av att jämnföra mensvärk med pungsparkar så kommer jag fan att börja dela ut en pungspark varje gång jag hör det argumentet). nån gång ska jag uppfinna ett piller som män kan ta så dom vet vad vi går igenom i en hel vecka, en gång i månaden, det e fan tortyr.
och mitt internet har jag inte så mycket att säga om....

nu ska jag gå och hugga ved eller nått
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0