getting in shape again

ja nu e det mindre än 2 veckor kvar tills vi beger oss till ett främmande land igen. Denna gången vet vi inte vilket, än. Det återstår att se.
Imorgon e de vi som beger oss med 24/7 för att pressa lite så man e fit när man ska avsluta bikinisässongen för denna sommaren!
jag personligen har även övervägt att dra ner på mitt godis, glass, läsk och chips intag, men jag har för god självinsikt för att ja ska säga att ja kommer sluta med de.
Inlinsen har i flera dagar nu viskat mitt namn, de vill ut på en runda och snart tänker jag ta mitt ansvar o låta de känna lite på asfalten i hjärsås eller var det nu blir, yummi.


för tillfället lyssnar jag ihjäl the moment I met you.
hatar att känna igen mig i låtar, gillar inte minnena
drf har ja ställt in mig på att alla låtar handlar om SL
det funkar relativt bra.

Oh you think you're so pretty.
På största allvar.så vill ja skriva en uppsats men de pallar jag inte.  Ha de göttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0