bilbingo

nu är äntligen min partner in crime, min ving-woman, min sweet onion på min chicken taryaki hemma igen! jag var lite nervös att hon skulle gifta sig och flytta dit (hade det bara varit med en rik grek så hade det väl varit okej). men nu är hon hemma igen!!
så nu laddar vi inför nästa resa!!

var finns alla män som är som han i filmen love and other drugs!? en sån man vill jag ha. unda om det går att beställa en sån. är så sjukligt förbannat trött på att k.stad killar. jag ska byta kommun och gå över till hässleholm (vilket kan bli lite jobbigt efter som jag anser att ha en kille in åhus är ett didstansförhållande...¨men vinslöv hade varit perfekt! så är det nån snygg 20-årig vinslövsbo som läser detta hör av dej till [email protected] tack!).

idag var vi på bilbingo.... i gilmåkra.... som tydligen var uppgjort på förhand! vill bara säga det! tur att det var heta funktionärer iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0