Who's that girl

Vem är jag?
tjejen som vände kappan efter vinden, är jag ens en tjej? Hur ska du kunna veta.
Jo jag är en tjej, kanske som alla andra, kanske helt unik.
Jag gör det som faller mig in, är kanske en rebell, fast jag gör de ni ber mig om, kanske är jag osäker?
Sanningen kommer fram förr eller senare.
Alla har olika uppfattning om mig, alla tror dom känner mig.
Jag känner inte alla mina egna personligheter, kanske inte en enda, hur kan du känna mig?
Jag byter personlighet efter vem jag träffar, som tjejer byter smycken efter vad som passar till kläderna, som killar strumpor (inte alltid i samma färg), dvs jag kan kombinera 2 olika personligheter.
Det är dags att förstå, det ni inte förstå, att jag går inte att lita på.
När vi blir ovänner och du ska sprida ryckten så går de inte bra, för ingen känner igen de du säger om mig.
För du va vän med en av mina tusen personligheter, sorgligt nog kände du aldrig mig.


Vi känner varandra SG & SL. Vi är långt förbi alla personligheter. Dit kommer ni aldrig komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0