Personpåhopp

Det är faktiskt sånt vi sysslar med i denna bloggen. Men för o slippa bli anmälda så tar vi o bara ger hintar så de drabbade människorna förstår att det är just dom vi skriver om. Andra kan gotta sig i texten vetandes att vi faktiskt inte skrivit något om dom.

Att ha i åtanke med våra påhopp är att "We don't hate you, we simply just nothing you"

Luder va det någon som sa. Luder är den gamla skolan och ja faktiskt så är jag hellre Luder än en tjock pundare. Så konstigt nog så känns denna förolämpning bra.
Luder/hora/slampa är ofta ord kvinnor använder gentemot andra kvinnor. Detta är ett tecken på avundsjuka och
inkompetens. mest det sistnämnda. Ja män, hör och häpna, det finns kvinnor som med råkat ut för att poletten fastnat och returknappen strejkar.

Stalker var det någon som sa. En komppis är benämningen, vi som är lite mer öppna kallar det KK. KK är soffta grejer om man inte vill bli kär, alternativt inte visas offentligt med en person som duger att ligga med.  Ofta är KK:n bra på att laga mat med.Problemet här är ofta att en blir kär, löjligt men ack så blinda små gräshoppor med kläderna ut och in. en kär KK har svårt att acceptera när deras KK ligger med andra, även om fallet inte är så nu så är avundsjukan ett faktum. En KK har många hål, men de man i synnerlighet begär av en KK är munhålan, och könshålorna. Har du inte dessa så kan det bli svårt för dig.
Jag skall stalka, så fort ja har nått värd att stalka, just nu e jag för awesome för det. Men visst är det läskigt när man vaknar av att mannens mobil piper och stalkern listat ut: var man är, vad man heter och vad man åt till frukost. Det är sjukt, men dom gillar ju mat så..
En KK känns lättast igen på sina felvända och ganska ofta för små kläder, gärna jogging byxor då kläderna ändå ska av rätt så omgående. Man ser de ofta bakom mataffärer då tagna av någon random kille i doggystile.

Kvinnor som dessa är de som samhället misslyckats med, vi kan väl skylla på männen.
Vad dessa kvinnor inte inser är att de är spelpjäser i mitt liv, de är de första bönderna man offrar i schack, de man skrattar åt när man förlorar.
Fast jag tycker egentligen att det är ganska kul, att man gör ett så stort intryck att de måste få låtsas att de kan överglänsa mig och vara bättre. Hur kan man va bättre än någon som inte bryr sig? Kände en sån person en gång, oöverglänslig, och nu är jag denna människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0