Oskuld till salu

"hej!
säljer min oskuld..jag är en ung flicka på 18år...som behöver pengar...så är nu bered att sälja min oskuld!
jag är svensk.mörkhårig.lång,smal.små bröst.
pengarna jag får ska gå till min utbildning i usa...
hör av er med bud tack!
kram från x"

Så kan det se ut...

Som ni säkert vet så är det lagligt att sälja sex i Sverige, dock inte att köpa. Intressant egentligen men det är inte det detta inlägget kommer handla om.
Att förlora sin oskuld, ja man ser på det som en dröm, det ska vara perfekt, man ska vara kär, solndgångar och stjärnor på himeln, passionerat men slår det 100 000 kr?
Visst förlorade man den på en fest när man va stupfull så är minnet kanske inte lika fint...

Tjejer, den killen ni gav er oskuld till, vad har han gett er?
Visste ni att ni hade kunnat sälja er oskuld för över 100 000 kr?
Medans killar får knappa 2000kr för sin?
Det var ingen billig present ni gav killen ni blinkade åt och sa "ska ge dig en present"

Det är förståss vanligare i andra länder men det förekommer en hel del i Sverige också.
Faktiskt så är det även som så att det är fler killar som säljer än tjejer, men som nämn tjänar de avsevärt sämre på det.
Folk gör det för pengarna, bra kärriär innom sex att börja som prostituerad?
Men faktiskt så vet ja inte om ja dömmer ut detta helt, det är ju som sagt lagligt att sälja.
Det som är det hemska med de hela är väl gubbarna på 40+ som lägger dessa galna bud för att få sätta på en 18 åring...
Tydligen finns det även nått pogram från australien som går ut på att auktionera ut oskulder men orkar inte fördjupa mig i det

Jag har själv aldrig övervägt denna tanken, tycker den e rätt sjuk, men iof gillar man o ligga och samtidigt kan tjäna pengar på det så why not. Men jag klarar mig faktiskt.
Oskulden för mig va nått sånär perfekt och inget jag skulle byta mot 100K
Själv så va vi båda ovetande, gjorde det nöjet mindre? Vet inte men varsågod för den svagt dyra presenten jag gav dig.
När man står och kollar på den perfekta bilen så tänker jag faktiskt inte "tänk om..."
Minnet jag har är fint, tänk att ha ett minne av en 60 årig gubbe som man känner sig tvingad att ligga med? hade nog aldrig kunnat få den bilden ur huvudet utan elchocker eller nått liknande, shit men för livet och 100K eller minne för livet och inga pengar, för mig är valen självklart och nej jag ångrar iaf inte mitt val.

Aja detta är intressant faktiskt, tycker jag, sjukt men intressant. Dömmer faktskt ingen mer än de gamla pedofilerna som jag nog skulle våga kalla dom.

Vad tycker ni? vill veta andras synvinkel ur detta!



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har en ny tävling där du får välja ett valfritt smycke :) kika in hihi

2011-01-06 @ 20:07:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sofi

söt blogg , var gullig och kolla in på min !

http://sofilovisaa.blogg.se/

2011-01-06 @ 22:48:15
URL: http://sofilovisaa.blogg.se/
Postat av: ModelBea

Dagens blogg kommer att komma upp imorgon bitti!



Idag har du nämligen den stora chansen att få en inbjudan till "bloggsvar" här i min blogg! Anmäl dig i inlägget om du vill vara med och tävla, lycka till!



Kram Bea



2011-01-07 @ 12:25:47
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe :) Kika in om du vann ! Annars kan du anmäla dig till den nya tävlingen på länken här under :*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-07 @ 13:12:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0