Mans test!

Idag utsatte SL sitt ragg för ett av de ultimalta mans-testen.
Han fickk följa med på fotbollscup, där bara damer spelar.
Damfotboll e som många vet, inte så kul o kolla på utom om man känner de som spelar.
Jag stod för lite show och tänker inte skämmas över att jag är stolt över att ha klackat bollen över målvakten o gjort mål.
Mål är sin sak, show är en annan.
SL;s man klarade detta med bravur, några småtabbar där han sa positiva saker om motståndarna, men vi fick han snabbt in på rätt väg!
För övrigt så gick båda våra lag vidare trots att vi inte hade ett första lag utan 2 jämna lag... 2 seriesegrar och går båda lagen till semi så möts vi, lite surt, lite nice, men jag vill inte möta dom faktiskt.
Cup ledarna borde ta tag i saken o ändra om så man slipper möta sin egen klubb, kul liksom?
Ska också dra igång mina test snart, men kan inte nämna något om dom försen jag genomfört dom ;)
Grattis MAN
och tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0