lyckligaste dagen ever?

Idag när jag vaknade hade jag ingen aning om att denna dagen skulle bli en sådan bra dag! Sedan gick jag ner, åt frukost och satte igång tvn. Där berättade dom att väckarklockan på alla iphones inte funkar! Först vill jag bara säga att alla utrikes nyheter om krig, naturkatastrofer och liknande kan slänga sig i väggen! Ge plats om mycket viktigare nyheter så som att väckar klockan på iphonen inte funkar liksom.... Men iaf så har vi bara sak att säga om detta: HAHA! Rätt åt er! Alla iphonenördar där ute som alltid sitter och pillar på eran telefon; hur ska ni nu vakna om morogonen! Det var som en slags välsignelse att detta hände. Så i fortsättningen när någon skryter om allt som deras iphone kan göra ska jag minsann säga att min pålitliga sony ericson ringer i alla fall om morgonen! Just det! Till och med min gammla nokia 3310 ringer om morgonen! Så idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0