Idag

Idag har jag bajsat två gånger
varit ute i friskluften två gånger
och ätit frusna hallon med sked för att inte bli kletig, jo dom e frusna från början men sen kan dom bli kletiga.
Jag har druckit 1 liter cola och ska snart ge mig på den andra, om colan är slut tar jag öl, det är med gott till hallon.
Burkköttbullar och potatismos är det bäst som finns.

Igår hade vi Is - i -munnen -längst -vinner - tävling. Det var kul och jag fuskade hela tiden genom att bita i sönder min och sen göra bissarra självplågande tävlingar med SL, så som lägga isbiten mitt på tungan o inte flytta den. Det var kul även om jag älskar henne så finns det ingen större lycka ön skadeglädje.

Igår lärde vi SLs lillebror "epa -killen" att även om det kan lagas med silvertejp så kan de va söndrigt, vi gav han även andra användbara tips för att få tjejer.

När jag inte har något hat så har jag inget intressant att skriva, ända anledningen till att ja skriver e för att de som läser ska fatta att bloggen inte har dött. Egentligen ahr ja mkt hat bland annat gentemot pantade brudar, pantade män, dumma dommare, andra trafikanter, människor som andas osv, men inget genomslående hat just nu.
Ska bråka lite med min glosögda lillebror sen så ja börjar hata nått.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0