din tjej

din tjej, kk, kompis, flamma, fru, plåster folk kallar det vid så många olika namn är ful.
de jag ville ha sagt är att barnen kommer bli fula för vi har släktfoskat och generna är starka.

När du väljer tjej så tänk på att välja en som kompletterar dina dåliga sidor t ex är du tjock, så ge ungarna en schysst chans o skaffa barn me nån smal!
Har du stor näsa, hitta någon med en liten.
Personligheten är viktig sägs det men det kostar inget att ändra personlighet, men vill se er hosta upp 100k för o operera bort stora näsor och fettsuga era ungar.
Kul att ha en tjock unge med stor näsa.

Ps: alla skaffar barn. Mina fiskar dör en efter en pga vanskötsel därav har jag tagit beslutet att låta bli. Dels för att jag är rebell och dels för att jag inte skulle kunna trycka ut en unge pga min sprutfobi, o palla föda utan bedövning, nej tack får träna på de där lite till först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0