Guys remember: While you sit around and playing Call of Duty all day, your girlfriend is finding someone else to do your duty

okej jag erkänner vi tjejer är inte helt perfekta. vi har en grym svaghet, att vi låter känslorna ta över. vi lyssnar för mycket på hjärtat än på vettet. jag säger det igen killar är rövhål, hade inte våran första kille krossat våra hjärtan så hade vi fortfarande varit tillsammans med han, men ni är svin. typ 80% av killarna i denna staden är as, känner du dig träffad? ja det borde du för är du av det manliga könet och kommer från k-stad så är du antagligen störd. men som sagt jag är inte perfekt. du vet absolut ingenting om mig, du bryr dig inte ens.  hade du bara frågat så hade du fått redan på att jag älskar politik, att läsa, att resa, jag är en plugghäst vill bli politiker, vintern = skidor + skridskor, sommaren = vattenskidor + inlines. du hade fått reda på att jag inte är en random blond brud, jag är så mycket mer- men jag antar attt det är ointressant och för jobbigt att ta sig den tiden. fattar, shit du hade nog dött av uttråking...  vet inte vad jag ska ta mig till med dig. va en man för fan och ta lite intiativ! bjud in mig att kolla på film, eller nått. lugnt vi behöver inte gifta oss. ta dig tid innan jag tröttnar helt. ni vet aldrig vad ni hade förens ni har förlorat det och det är försent. don't do that misstake.  
  mitt absolut störst misstag var att visa mig svag inför dig



jag kommer säkert att ta bort dett inlägget i morgon men just nu känns det bra. (instick dagen efter, nu är det nykter-redigerat iaf)
fast jag ångrar ssååå hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhäääääääääääärrrrrrrrrrrr mycket av kvällen. hur jag kom från jobbet till min säng där jag nu ligger och bloggar är ett mysterium..

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0