frihet

ja så var vi här igen helt ensam, helt på egna ben, jag och bara jag, och SL såklart.
Och jag måste säga att det känns bättre än på länge, inga förpliktelser, inga måsten.
Inga konflikter, ingen oro.

Jag kan åter igen, hångla med vem jag vill, ligga med vem jag vill och spotta på vem jag vill.
fast jag tänkte låta bli iaf 2/3.
Palla pussas, egentligen. 1 miljon basiller som kryllar rundor, ehh nejtack

"lämna inga souvenirer såsom trosor, namn eller telefonnummer" - de e min grej, liksom.

Bortsett ifrån om jag får den jag vill ha, men de får jag ändå aldrig så ja tror jag tar o lever så länge.

ska hitta en bra guide "så får du honom att falla för dig". helst på 10 dagar eller nått för orkar sällan längre...
Men ja, den ska jag följa slaviskt, när jag hittat en bra dvs. Vrf inte testa liksom?
Nått rätt borde listan ha ju.

skämt o sido o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0