Busslinje 545

545 en fredagskväll busslinje alltså kan få vilken människa som helst att ta livet av sig, kortfattat drick inte om du inte kan prata sånär normalt, vet att en bussresa på 30 min inte innehåller någon pissepaus och när någon säger emot, sluta gå fram o spänna dig för att sen fråga" var är festen" folk som tror dom är nått vill jag helst bara döda med flugsmällan.
Bussar som e sena har ungefär samma värde. Ikväll höjer jag flaskan igen ensam eller ja, utan sl vi får se hur de går...
För övrigt så e jag egentligen inte sur alls men jag låtsas va de så idioterna låter mig va! Höjer jag flaskan ikväll o skriker det finns ingen morgondag så är de inte lönt att säga det finns dr visst o sen försöka ta den ifrån mig för höjer ja den så e de för o slå ner nån idiot från knislinge och på så sätt göra världen en tjänst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0