sverige eller spanien?

att bo i k-stad just nu ät lite som att vara utomland (den enda skillnaden är att man inte kan prata högt på svenska och ingen fattar). anledningen till detta är det pågående scout lägret och alla scouter som invaderat staden (detta var typ roligt de 2 första dagarna). idag på väg från jobbat så möter jag 2 manliga scouter (eller manliga kan man väl inte kalla dom eftersom alla scouter är mellan typ 10 och 17..) dom granskar mig och sen tittar den ena på mig och ger ifrån sig ett kyss ljud... snart kommer väl nån fram och blåser mig i nacken också! fast i denna värmen så hade det nog bara varit ganska skönt. så kyss-ljud är fett förbjudet men flås i nacken är välkommet!

en annan anledning till att man kan tro att man är i typ spanien är denna jälva värmen... det känns som man är i klimateriet dygnet runt (finns det något som heter för-klimateriet kanske?)

men om en och en halv vecka så trotsar kyssljud och klimaterie värme och drar igen! ABSTINENS!
vänta ska bara skörda lite pumpor på smurfs... så där ja! im back!
eftersom jag har fått psykiska men efterskräck filmen så ska jag nu gå och kolla på en marykate och ahsley film!

so keep your head up high so your tears don't fall as low as the person you're crying over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0