SL sa blogga

Men ja va ska man skriva när man egentligen inte har något o skriva.
Var blev min energi och mitt hat av denna dag?
Jag leker konstant med min katt bosse som egentligen är en honkatt...
Finns så många frågor jag inte har nått svar på, tex vrf vi har tre katter två honor men de heter, bosse, oscar och nisse.
Nått gick snett, men jag orkar inte spekulera i det.
Imorgon har jag inget planerat och så hade jag tänkt fortsätta ha det eftersom jag starkt misstänker en karate fylla idag eftersom allt jag lyckats få i mig va en liten köttbit o en banan.
Var e motivationen till mat, det om var min stora passion.
Ikväll tar jag till flaskan och försöker besvara dessa osvarade frågor.
Just nu ligger jag i min säng tillsammans med min garderob.
Jag startade tidigare krig mot min garderob, dock utan framgång.
Lekte med tanken på att gå naken, eller åtmindstonde i pyjamas.
Nu lyssnar jag på maggio o håller takten med mina fötter.
Efter denna låten ska jag eventuellt äta ännu ett jästpaket.
Spelar dom kass musik ikväll ska jag åter igen ta o starta "gå av scenen" trenden, man får ta en för laget då och då.
Blir jag utslängd så ryker tröjan, allt för o visa vad jag som självständig kvinna kan göra.

Vad är bättre än att göra det ingen förväntar sig?
Vad är bättre än att vara ung och arbetslös, ja de kan jag inte svara på för jag är varken eller längre.
Saknar min tonårs energi och saknar min arbetslöshet.
Den 14e. Ska jag återigen kriga, kriga för ungdom och energi och galenskap. för då åker vi.
Vettet lämnar vi i tullen. Som vanligt.

Om jag hamnar på martin o martin ikväll så är det för jag är för full för o veta var jag är. För de sista stället jag vill till är såklart martin o martin, där alla 18 åringar tränar kulelrbyttor och att ta sina första steg. Ne fyfan lammkött är inget för mig. Att köa från kl 10 är heller inget för mig, kö överhuvud taget är de värsta jag vet. drf går jag till bånken. Med risk för kö när man går ut kan man alltid klippa till nån, för då får man gå ut staket vägen för vakterna blir sura. Dom är verkligen för dumma för sitt eget bästa men ja, jag utnyttjar det och tänker fortsätta göra de. Vakter är oftast män drf har de ingen respekt från min sida. De är i dagens läge inte ens muskler, bara fett med panpizzor i fickorna.
Bara för detta kommer karma straffa mig genom o slänga ut mig, men då kommer jag skylla på sl för hon tvinga mig och blogga.

Åker jag ut ikväll så ses vi i maxifontänen för ett segerdopp.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0