my name is

det sägs att jag är ganska rolig.
jag har ett enormt hat/rädla mot katter. (alla katter utom SGs) (bosse ellar vad kattungens namn är gillar jag mest). detta har uppkommit efter att alla katter häromkring har gått ihop i en packt om att dom ska döda mig. dom har flera gånger klättrat upp för balkongen och försökt bryta sig in på rummet och har lyckats en gång (jag tror att dom känner på sig vad vi har för planer, måste vara han-katter allihopa). 
jag brukar bli jagad av illrar, när jag är på superhjältauppdrag och ska rädda ankungar (jag skulle först döda illern men den hade ju uppenbarligen rabies så den började jaga mig ist. vilket säkert var väldigt roligt för de tyska turisterna som satt på stranden och bevitnade det hela). vilket också har lett till ett fruktansvart hat mot illrar.  
men annors gillar jag djur. jag gillar inte hajar heller förensten. och nu bara väntar ni på att jag ska skriva om en sjuk upplevelse med en haj. men jag har aldrig stött på en haj... men jag har sett hajen 3.
jag gillar också att bada i fontäner. eller ja jag har aldrig gjort det, den närmsta jag har kommit en fontän är väl en vattenspridare. men det är en dröm jag har, att en dag bada i en fontän! men alltså vad tror folk att jag är för ty av tjej!? i helgen var det någon som sa att jag kunde bada i fontänen på storatorg.... men hallå! jag har faktiskt lite klass och självrespekt! jag badar väl inte i en sån jävla andrahandsfontän, utan jag badar ju i maxifontänen, den har ju lite klass liksom! lol .
jag samlar på stenar. jag är en fegis när det kommer till skräckfilmer vilket ofta leder till att jag ligger och skriker/gråter hela natten efter att jag sett dom (vilket SG bfick utstå senast, samt att jag var så rädd at6t jag bokstavligen låg uppe på henne). jag tycker att alla dialekter utom den vi pratar låter konsiga. är ni från en annan planet eller vad...?
jag är expert på att hitta på motivernade sånger som höjer arbetsmoralen så att man jobbar snabbare (men detta är ett ovanligt fenomen som bara kommer fram när jag syr, limmar eller knipsar hår).
jag har an förmåga att få folk att bryta mot lagen. jag gillar att bita och tugga på saker, särskillt tvättsvampen är lockande. jag äår awesome på att köra inlines, jag kan typ stanna i en cirkel (i låga hastigheter, annors funkar det inte). JAG ÄLSKAR MIN IPHONE BEBIS! jag jag veta att jag sa att jag hatade iphones men jag blev tvingad til, att köpa den. det var en kille från telenor som hoppade på mig och sa att han skulle råna mig och döda mig om jag inte tog den. vad skulle jag göra liksom?!).  

jaja den enda som förmodligen kommer att orka läsa hela detta inlägget är SG, men hon vet ändå redan allt. men man det sägs i alla falla att jag är ganska rolig.
det slog mig precis att jag måste läsa igenom och rätta allt.  men inte ens jag orkr läsa igenom det så ni får stå ut med ett antal felskrivingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0