jag suger på o blogga för tillfället...

Ja o som alla säkert förstår så e ja under en magisk spell som gör att ja suger på det.

Scouter helvetena vägrar åka hem, nu ska de visst ha asyl här med.
Precis som vi inte har nog med parasiter (scouter) i sverige..
Vi är så jävla trötta på dom, jag känner bara för o skriva världens hemskaste brev eller iaf en insändare i tidningen om mitt hat gentemot scouter.
De ska va överlevare, va fan gör de då i stan, de kan väl gå i ide under nån jävla sten i en skog far far away.


När ja ändå snackat hat. Till er patetiska jävlar som skriver till mig på fb så fort ja ens tänker tanken på o logga in...
"hej"
"hej snygging"
"läget"
"gör du baby"
 
osvosv....

SVARAR JA INTE så sluta skriv, jag har sett att ni skrivit, ja bara bryr mig inte... detta kan bero på många saker
du kanske är ful, oddsen e at du e en man o de sänker drastiskt dina chanser för att jag ska svara, du kanske e allmänt dryg mmmmm...

bara sluta skriv, orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0