jag är rik på vänner, kärlek och choklad.

Jag kan inte klaga på mitt liv, det är bra.

Under en utekväll känner vi hälften av de vi möter, och hälften av dom ger oss nått vi vill ha; sprit.
Vi betalar tillbaka detta med en ordentlig svängom på dansgolvet, va kan man säga, ingen ahr någonsin sagt att det inte skulle vara värt de, vi bjuder på oss själva.

sen har jag världens bästa kompis, som ställer upp för mig i vått och torrt.
Jag älskar alla mina vänner, mn min bästa kompis, älskar jag mycket extra.

Kärlek har jag ingen brist på, att få ge är precis vad jag behöver, i 20 år har ja laddat batteriet och de e nu helt fullt. Jag är rik på kärlek alltså kan jag spendera det nu. Trots detta är jag ingen som slösar.

Chocklad: ett stort chocklad från liseberg pryder nu tv rummets golv, det känns bra och hemskt, bra att om man har pms eller för övrig är i behov av chocklad så finns det. Men ja vi vt alla chockladens mörka sida.


SL: du ska blogga om din fontän berättelse.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0