i thought you took my breath away, but then i realized it was your bullshit that suffocated me

en av de roliga sakerna med att komma hem från en utlandsresa är alla som skriver till en på fb. detta brukar ofta bli ganska intressanta samtal och en väldans mycket hoppande till googletranslate, då många, inte jag (även om vi har fått höra att vi under alkoholpåverkan pratar engelska som borat...), skriver, och pratar för den delen med, lika bra engelska som en 7åring.. om inte sämre.

det gick lite lättare för SG att gå upp i morse. inga "jag hatar er" eller "jag orkar inte mer, låt mig stanna hemma" skrik hördes.

nej nu ska jag gå och leka med våra 6små söta vovvevalpar!

män suger!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0