En giraff kan slicka sig i örat

bara så ni vet liksom.
just nu sitter jag och väntar på att SG ska komma hem från skolan. är väldigt stolt att hon gick till skolan i morse.  men då hon hävdade att hon inte orkade mer och att hon skulle gå in i väggen om hon gick till skolan idag så är jag lite orolig för henne med tanke på att detta är hennes fjärde skoldag.. men jag fick mig ett gått skratt iaf. 

nu får hon minsannochdar komma hem och hjälpa mig passa våra små bebisar! 
idag har jag lekt med hundvalparna (bebisarna), missbrukat fb, käkat chips till frukost och kollat på rango 3 gånger..  

jag har råkat komma åt en knapp som gör att texten blir sne.. jag är alltså inte onyckter eller något, vet bara inte vilken knapp det var jag tryckte på...


peace love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0