En bläckfisk har mer än 3 hjärtan

okej att kolla på skräckfilm var inte bland de bästa ideerna jag har haft. det slutade med att SG somnade och att jag låg och skrek för mig själv. vilket resulterade i att vi till slut stängde av filmen (efter att ha sett typ halva filmen..) men det räkte gott och väl för att jag skulle få bestående men för livet.
jag ska inte kolla på en enda skräckfilm förens jag har skaffat en man som jag kan krypa upp bredvid, SG var väl inte helt nöjd med att jag nästan låg uppe på henne och tog upp hela sägen så att hon fick ligga på sänggavlen..
ingen man = ingen skräckfilm

om en och en halv vecka så ska vi lämna detta land. solsken och värme tack! tills dess så får vi väl nöja oss med åhus...
åhus strand, stället där alla jhonny bravos och alla fjortisar hänger och stället där det räcker att man hoppar ur blien så får man kalmydia.. (detta gäller mest området vid bryggan, tro mig det finns fakist stränder som går att besöka i åhus oxå). vi får väl se vart vi hamnar.

jag ska övertala SG att gå på cirkus med mig ikväll!


 vi har en konstig vana (eller frågar ni SG så är det jag som har en konstig vana..) att vilja stanna på varje mc donalds på vägen när vi är ute på roadtrip. detta har resulterat i att har man väl åkt på roadtrip med oss en gång, så brukar man inte vilja hänga med igen... ^^

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0