Topp 5 saker som jag stör mig på

Här är min topp 5 lista på vad jag stör mig på just nu, utan inbördes ordning.

1.
Folk som inte säger vad som står på, utan kort och gott väntar på att saker och ting ska lösa sig själva eller glömmas bort, underkategogi: folk som säger en sak och gör en annan. Killar ska alltid både ha kakan och äta den!

2.Att min mamma nu för att hindra mina beroenden av cola, godis samt jäst (sån man bakar med ja!) hon använder sig av tekniken gömma colan och flytta godis gömman, detta kan jag hantera, många års lekande med kurragömma har gett resultat. MEN, jästen, där är jag benägen att säga att hon lyckats, ni vet den fina gula fyrkantiga paketen med perfekt konstistens och gudomlig smak (enligt mig då) den har hon bytt ut mot pulver form i påse! detta jag mig kollosalt galen.

3.Att det bara finns BIFF smak på samtliga nudlar i detta hushållet, trots min kärlek till nudlar så kan jag inte hantera den ytterst groteska smaken av biff på mina nudlar! Då har jag hellre jäst på dom!

4. Att när man köper frysta pannkakor från gorbys så är det jordgubbssylt på dom! detta är dumt av många anledningar jag nämner 3; sylten blir varm = INTE KUL, tänk om man vill ha nått annat på ? t ex oboy pulver!? Samt tänk om man är allergisk mot jordgubbar!(åh andra sidan e man allergisk mot det finns det ingen mening med livet så då kan man äta och dö lycklig)
Att det enda krav kvinnan har på mannen, det enda hon vill ha, är bekräftelsen, men de kan de fan inte ens bjuda på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0